Vi skaber banebrydende kreativitet i Digital Out of Home.


Den hurtige vækst indenfor Digital Out of Home har revolutioneret måden, hvorpå reklame fra hjemmet kan forbruges, og rangerer højt som et medie i sig selv med unikke kreative muligheder.
Det er bevist, at med de samme kreative eksekveringer bliver eksklusive sites optimeret for brandet, da indvirkningen af ​​kampagnen fordobles ved hjælp af disse placeringer, især når det kombineres med bevægelse og relevant timing.

Er Digital Out of Home nyt for dig?

Indenfor DOOH er der kreative teknikker, som skal overvejes, når man designer en DOOH kampagne til et brand. Fuld bevægelse, subtil bevægelse og dynamisk kopi.
Retningslinier for hvordan du kan få mest muligt ud af din kampagne.

Kreative principper

1. Betragt det som et medie i sig selv, ved hjælp af dets unikke kreative evner til lettere at levere en den mest optimale løsning.
2. Overvej ”Hvornår, hvor og hvem?” i den kreative proces for at maksimere kampagnen.
3. Brug teknologi til at supportere det kreative, ikke trends
4. Skab dynamisk indhold for at levere en præcis og relevant Kampagne. Skab flere layouts som kan styres af events som vejret, flyafgange og ankomster, trafik etc. Det vil resultere i opmærksomhed og effektivitet.

5. Overvej Live-stream, for at skabe relavans. En stærk internet forbindelse er påkrævet.
6. Overvej brug af en segmenteret løsning i form af dags- og tidsintervaller. Skræddersy din kampagne til forskellige segmenter, Morgentrafik, Rush Hour, Indkøbstidspunkter, specifikke dage, countdown til events etc.
7. En simpel bruger-rejse vil skabe magi ved brug af logik. DOOH er i god synergi med mobiltelefoner og kan skabe en forbindelse til sociale medier og forbruger adfærd.
8. Blot den mindste dynamik vil løfte kampagnen og skabe interagering.

Tekniske principper

1. En normal spotlængde på en digital out of home skærm er 10 sekunder. Længden på loppet vil variere alt efter hvilke skærme der er booket.

2.Vi anbefaler en font størrelse på minimum 9px. Er teksten ikke synlig på din computer ved 100% zoom, vil den ikek være synlig på digital out of home skærmen.

3.Brug farver og skab kontrast for at forstærke opmærksomheden.

4. Hold budskaberne korte og enkle så forbrugeren hurtigere og bedre kan afkode.

5.Aflevering af fil:Animation .MP4 Encoded: h.264 Fil størrelse: Max. 20MB
Statisk .jpg filer Faverum: RGB Fil størrelse: 500kb