Ocean DeepScreenTM udnytter en teknologi, der gør det muligt at få reklamer til at træde ud af skærmen og give kunderne en 3D-oplevelse.

Mandag, d. 06/12, lancerede Ocean den første kampagne med 3D-effekter i Danmark. I lyngby Storcenter fik de besøgende en ekstraordinær oplevelse, da Netflix’ DeepScreen kampagne for serien ’The Witcher’ gik live på storskærmen.

DeepScreen

DeepScreen

Vi i Ocean er stolte over, at være de første til at introducere DeepScreen i Danmark:

“Vi har længe set frem til at vise den nye DeepScreen, og som firstmover på teknologien i Danmark er vi allerede i gang med at udvide DeepScreen netværket yderligere. Nu er det op til os sammen med kreative bureauer og annoncører at udvikle kampagner, der udnytter de visuelle og effektfulde muligheder fuldt ud og sammen tage DOOH (digital out-of home, red.) til et helt nyt niveau”, Pia Petersen, Managing Director i Ocean Outdoor Denmark.

DeepScreen blev lanceret i samarbejde med Danske Shoppingcentre, som ejer Lyngby Storcenter. Dette har Danske Shoppingcentre’s CEO, Jesper Faurholdt, nævnt om lanceringen: ”DeepScreen involverer forbrugerne og giver dem en sjov og anderledes oplevelse i centret”.

DeepScreen netværket er allerede i gang med at blive udvidet, hvor to nye paceringer planlægges at blive lanceret i Q1 2022.

Ocean har afholdt et lærerigt webinar om DeepScreen. Se replay af webinaret her.