Disney+ delte sit kampagnebudskab med denne takeover af Frederiksberg Shopping Mall i København, hvor Oceans digitale netværk, kreative analoge løsninger og promotion blev kombineret i en flot eksekvering.

Den amerikanskbaserede streamingtjeneste, Disney+, ønskede at dele deres budskab “Stories you’d expect + stories you wouldn’t“, ved at invitere publikum ind i deres underholdende univers og vise et udvalg af de mange historier, der kan ses på streamingenheden.

Kampagnen bestod af dekorerede indgange, foliebeklædte rulletrapper og elevatorer samt andre kreative folieudsmykninger. Ligeledes blev en digital kampagne udrullet på det digitale netværk i centret samt Impact-skærmen. Alle medier delte kampagnebudskabet ved at vise eksempler på ‘historier, du ville forvente, og historier, du ikke ville’.

Som led i kampagnen, blev publikum aktiveret ved at invitere dem ind i en minibiograf, og vise trailere og klip fra udvalgte shows. Med denne skræddersyede kreative kampagne inspirerer Disney+ publikum til hvad de skal se af spændende film og serier.

 

Ocean har skabt denne kampagne i samarbejde med The Walt Disney Company og Publicis Danmark.

 

Disney+

Disney+